Hoe zet ik de foto's op mijn Samsung Galaxy FAME over op mijn iMac (desktop)?

Advies van de leverancier was Samsung Kies te downloaden. Kan voor PC en Mac, maar werkt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn meerdere mogelijkheden.

Eén van de mogelijkheden is het gebruik maken van een cloudservice, zoals Dropbox. U kunt een account aanmaken en de applicatie installeren op uw smartphone. De applicatie kan al uw foto's uploaden zodat u ze op uw computer via de Dropbox-website terug kunt vinden.

Een andere optie is gebruik maken van een 'WiFi File Explorer,' zoals 'WiFi File Transfer' (zie bron). Nadat u de applicatie geïnstalleerd hebt, kunt u via een webpagina (die de applicatie genereert) de bestanden op uw telefoon bekijken op uw computer.