Ja helpt dit filmpje jou?
http://www.youtube.com/watch?v=pj5aMqoke6A

Toegevoegd na 8 minuten:
Igg, je hebt 2 vakjes boven elkaar en die bepalen de range van de poorten dus:

Je maakt een nieuwe regel bij "nieuw spel of toepassing"

drukt op volgende

Je kiest tcp (wat je waarschijnlijk nodig hebt) anders UDP of Overal

1ste vakje "100" 2e vakje "200" heb je de inkomende poorten van 100 t/m 200.

Vervolgens klik je op "een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen" onderaan de website.

Je kiest de naam die je de regel hebt gegeven en past die toe aan het apparaat waarvoor je de regel wilt gebruiken.

Als je meerdere apparaten hebt en je weet niet welke zou je moeten uitzoeken wat het MAC adres is van je het apparaat die staat namelijk in die lijst van apparaten waaraan je een regel kan toewijzen.

Vanaf dan zijn de poorten 100 t/m 200 altijd doorgevoerd naar jouw apparaat.