Hoe krijg ik mijn textvervanging terug?

Ik heb me iPhone ge-restored naar een backup van 10 juni en van daar had ik al heel veel textvervangingen en ze zijn best wel heel nuttig voor mij maar ik krijg ze niet terug, wat nu?

ps: ik heb al die tips van icloud drive uitzetten en aanzetten geprobeerd en al je keyboard instellingen aanvinken dan telefoon uit restarten en weer je keyboard dingen uitzetten maar dat werkt niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

• Open 'Instellingen'
• Navigeer naar 'Algemeen'
• Selecteer op 'Toetsenbord'
• Open 'Tekstvervanging'

Je krijgt nu een overzicht te zien van alle tekstvervangingen waaronder enkele standaard vervangingen. Tik op de plusknop om een nieuwe tekstvervanging toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja dat snap ik maar ze zijn nu allemaal weg maar ik wil ze weer terug hebben
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Opnieuw aanmaken ..