Email adres van appleid is verkeerd waar kan ik hem opnieuw instellen ?

Bij appleid van Apple als je je veiligheidsvragen vegeten bent wordt er een mailtje gestuurd naar je ingevoerde email adres maar dat email adres is verkeerd ik kwn niet vinden waar ik het kan veranderen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet mogelijk.
Het beste en snelste is om een geheel nieuwe apple id aan te maken.
Zorg wel dat je gegevens van je i device veilig zijn (backup maken met itunes op je pc) want met de aanmaak van een nieuwe apple id gaan ook de gegevens die je in de cloud hebt staan verloren.

Het beste antwoord

Oei ja dat wordt lastig dan
Alleen als je kunt inloggen kun je veranderen.
maar als je een fout maakt in dat email adres waar je je ww naar toe wilt laten sturen
dan komt dat dus niet aan
Je zult contact op moeten nemen met apple
capthavoc