Hoe los ik de volgende foutmelding op? 'er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht'

Ik heb een programma gedownload en als ik het opstart geeft het de volgende melding: 'er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht'. Vervolgens geeft het aan:
het programma werkt niet meer'. Ter verduidelijking heb ik een foto toegevoegd van het probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, frustrerend werkt dan dan.
Er zijn een paar opties die je kan doen.
Als eerste kijken op google ( zoals dat al werd voorgesteld ).
Maar je zou ook eens kunnen proberen om het proggie als administrator op te starten.
Ook de compatibiliteitsmodus kan wel eens oplossingen bieden.

Mocht dit ook niet werken, start hem eens op in veilige modus en probeer het vandaar eens uit.
Het kan namelijk zijn dat ondanks dat je alles picobello voor elkaar hebt, dat er iets in de achtergrond draaid of een bepaalde dll geladen is wat jou proggie tegenwerkt.