Hallo, mijn Canon Inkjet i 250 printer geeft aan dat het absorptiekussen voor inktafval vol. Hoe moet ik verder?

Ik heb de kussentjes onder de cartridge wel schoongemaakt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet het service menu induiken en alles resetten wat je maar kan. De printer gaat dan denkendat ie nieuw is. Voorbeeld, zie hier:
press menu
press in succession scan - copy - scan
The indicator window will tell you you are in service mode
press the ' > ( +) key until NVRAM displays
press OK (you have entered the inner sanctum )
press the > key until ABS-M or ABS-P appears on the display
press OK and 1 should appear
press - (the minus key) and it should change to 0
Now you have to reset both pads separately, so you do the other one.
When you have reset both ABS-M and ABS-P, heave a sigh of relief
and press the STOP button and the display will be back to normal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk hier eens rond misschien vind je iets !

http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/i_series/i250.aspx