Wat kan ik aan de problemen van me graphics doen tijdens het gamen?

Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer. Nu wou ik een spel een aantal spellen spelen. maar bij sommige spellen worden de graphics niet goed weergeven. Bijvoorbeeld bij de Settlers 7 en SimCity. Terwijl ik Grand Theft Auto IV wel gewoon kan spelen zonder problemen met de graphics... (Ik denk zelf dat het aan de drivers ligt) Ik heb al gezocht naar de nieuwste drivers maar kon deze niet vinden. Hopelijk kan iemand me helpen.

Mijn specificaties zijn:
Processor: AMD A6 3620 quad-core
Videokaart: AMD Radeon HD 7470 (2GB)
Ram geheugen: 6GB DDR3
Besturingssysteem: Windows 8 64 Bite.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien je specs lijkt het me geen probleem. Probeer de spellen die niet lekker lopen eens op andere settings te spelen. Als het aanhoud zou ik gewoon terug naar de winkel gaan, of bellen. Je probleem uitleggen en horen wat ze te vertellen hebben, misschien kunnen zij wel de drivers updaten. Aangezien je PC net nieuw is zal een leverancier je hier gewoon bij moeten helpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ehh de grafische kaart is een hele zwakke kaart, een waarvan ik geen wonderen verwacht in games als Simcity en Settlers 7. Niet dat het niet zou draaien maar echt vlot niet. Waarom heb je niet voor een betere grafische oplossing gekozen?

Het beste antwoord

Hoi,

De drivers kun je in onderstaande link vinden:

Het kan zijn, dat je instellingen in de game zelf niet goed staan. Kijk hiernaar, met name naar de resolutie, heb je deze niet goed staan kan het beeld zich vervormen. Denk aan een "normale TV" en stel die in als breedbeeld.

Kun je aangeven wat er niet goed aan is? Is het blokkerig beeld, of zie je horizontale strepen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de link naar de drivers! Nou het probleem bij SimCity 5 is dat in het begin scherm de gebouwen niet worden getoond. En na dat ik een stad heb uitgekozen en ik een weg wil plaatsen de weg niet goed word gegeven. En bij The Settlers 7 is het probleem dat ik de gebouwen helemaal niet zie ( Ze zijn helemaal door zichtig) Kan het toevallig ook zijn dat ik de drivers van me monitor nog moet installeren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een eventuele driver voor je monitor kan ook een mogelijkheid zijn. heb je wel de driver van je oude grafische kaart verwijdert, zou kunnen dat deze drivers samen voor conflicten kan zorgen. Wat je kunt proberen, ik ken het spel niet, is het spel automatisch de instellingen te laten bepalen. Kan dit niet, stel dan de instellingen in op normaal en kijk wat er dan gebeurt. Schroef hem langzaam op naar een betere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://support.amd.com/en-us/download
Dit is "de" site, niet die jij geeft, dat is een of andere wazige site met eigen tooltje. De officiele site werkt met een directe download.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn probleem kwam inderdaad door dat ik niet de goede drivers op mijn computer had staan en kon de link niet vinden.

Andere antwoorden (1)

Download staat onder in de bron. Dit is van de officiële website.

Verder moet je even kijken in het spel zelf naar de configuratie van het spel zelf en anti-aliasing uitzetten. En eventueel de graphics van high naar medium/low.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet geen betadrivers aan vragers linken, maar de gewone driver. http://www2.ati.com/drivers/13-9_win7_win8_64_dd_ccc_whql.exe
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beta driver update zich automatisch wanneer de nieuwe uit is. Verder kan het geen kwaad om de beta te nemen.