Naar je zelf emaillen als je een smartphone hebt. Anders je telefoon aansluiten aan de computer met een daar voor bedoelde kabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nice! I just got a Minecraft card code for FREE! :D http://freeminecraft.cc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Jeffrey53140, waar slaat dat op?
Je kan ze rechtstreeks naar de map kopiëren op je telefoon waar je foto's staan, via een USB kabel meestal. Anders kan je de foto mailen naar jezelf en dan de mail ophalen via je email account op je telefoon. Ook kan je een programma als dropbox gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een programma als google drive of dropbox op je laptop en op je smartphone hebt, kun je je foto's daarop opslaan. Dan staan de foto's op al je systemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Optie 1:
Je kunt je telefoon aansluiten op de laptop met bemiddel van een USB kabel.

Optie 2:
Je kunt het in Dropbox, Google Drive, Sky Drive en dergelijke zetten.

Optie 3:
De foto's naar je E-mail versturen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naast alle andere genoemde oplossingen, zou je het, indien je een geheugenkaart in je mobieltje hebt zitten, het daarop zetten vanaf je computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de bron staat het programma Kies Air. Met dit programma indien android kan je alles overzetten via je browser. je moet wel op het zelfde netwerk zitten bijvoorbeeld thuis. Verder kan niemand anders erbij want je hebt een 4 cijferige code nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan alleen met Samsung.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was altijd alleen voor Samsung totdat ze hadden besloten het voor heel android omdat er namaak op de markt kwam. Hierdoor is de app ook dubbel zo goed geworden in loop der tijd.
Je kan je foto's mailen naar jezelf, op een cloud omgeving zetten of op een social network plaatsen (zoals facebook of picasa/google+). Van daaruit kun je ze handmatig/automatisch downloaden op je telefoon. Makkelijker is uiteraard om direct je telefoon aan te sluiten op de laptop omdat het overzetten van de foto's dan aanzienlijk sneller gaat.