Hoe kan ik mijn beschrijving in mn gmail-agenda zichtbaar maken?

Ik wil gmailagenda gebruiken voor een grote groep mensen die wekelijks bij elkaar komen. Thuis kunnen ze de agenda zelf bekijken, maar in de bijeenkomst willen ze in 1 opslag de activiteiten voor de komende week zien. Ik zou dan graag een screenshot willen maken van de agenda in het maand-overzicht of in het agenda-overzicht. In ieder geval moet per item zichbaar worden: de titel, de locatie en de beschrijving. De titel en locatie krijg ik goed zichtbaar in het agenda-overzicht, maar de beschrijving is onzichtbaar. Hoe maak ik dit ook zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat past al snel niet in het overzicht en dan laat agenda het inderdaad niet zien.
Oplossing is een (veel) groter scherm en/of een fijnere resolutie instellen bij scherm-instelling.