ik ben mijn youtube kanaal naam kwijt?

ik heb perongeluk mijn kanaal naam veranderd in mijn reallife naam, dat maakt een nogal grote inbreuk op mijn privacy, ik ben er pas achter gekomen en kan niet meer inloggen op mijn kanaal om het aantepassen, nu vroeg ik me af wat ik het beste kon doen om mijn oude kanaal naam terug te vinden. het is beetje lastig uittelegen maar ik heb dus mijn reallife naam op mijn kanaal staan en ik moet ff weten wat mijn kanaal naam is hoe kan ik die vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Je weet toch zeker hoe jouw "reallife" naam luidt? Ik snap het probleem niet...

Antwoorden (2)

Je hebt niet de naam van je kanaal zelf veranderd, maar de "display-name" van je kanaal. Elke keer als je een reactie zet wordt daar je volledige naam getoond. De naam van je kanaal zelf, echter, blijft onveranderd.

Probeer tevens om met je e-mail in te loggen in plaats van je gebruikersnaam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
log in op youTube. klik op het pijltje rechts naast je foto.
en dan al mijn kanalen.
en daar staan al je kanalen