hoe print ik een afbeelding uit zodat hij vol op a3 formaat komt?

Hoe kan ik een afbeelding printen die over heel het a3 formaat is uitgeprind?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (2)

Download irfanview gratis. Open het plaatje hierin. Daarna kun je bij afdrukken de lade van de printer kiezen waar je de A3 in hebt. Vervolgens kun je het plaatje oprekken naar A3 formaat en uitprinten. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met de muis naar de printeropdracht daar je printer selecteren bij mij brother mfc j5910dw bij jouw kan dat anders zijn,daar bij de instellingen papierformaat kiezen A3
de goede marges instellen en vervolgens drukken .