hoe update ik mijn video drivers?

ik heb een paar spellen maar als ik deze wil opstarten. komt er te staan dat m'n video drivers zijn verouderd. ik heb al een paar verschillende programma's gedownload om ze te updaten, als ik ze dan wil updaten.. moet ik geld betalen. hoe kan ik dit gratis verhelpen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan je videokaart niet upgraden met programma's. Als ze bedoelen met outdated, bedoelen ze dat je videokaart te slecht is voor datgene dat je wilt doen. Nieuwe videokaart of PC dus..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een driverupdate kan je oftewel vanuit het tooltje dat de fabrikant meelevert uitvoeren, oftewel de meest recente driver downloaden van diens website.

Uiteraard dien je er wel voor te zorgen dat de videokaart (en uiteraard de rest van je pc) beantwoord aan de systeemvereisten die het spel stelt.