Kan je met de firewall Online Armor Free ook programma's toevoegen die in- en uitgaand worden geblokkeerd? Hij vraagt het wel, maar als je het vergeet

kan je dan nog achteraf programma's toevoegen die in en uitgaand moeten geblokkeerd worden door de firewall online armor free?

welke firewall doet dit wel? avira en commodo firewall wil ik niet meer hebben, die verbruiken te veel geheugen bij mijn pc, wie weet een andere als het niet gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een gewoon routertje met NAT hebt, kun je je softwarematige firewall weggooien. Geeft alleen maar gedonder en een vals gevoel van veiligheid.
AWM