Ik heb windows 8 op mijn laptop, hoe kan ik naar de volgende foto gaan zonder terug naar de map te moeten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met welk programma? IrFanView oid?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de vorige Windows versies kon je dubbelklik op een foto, en vervolgens met de pijltjes toetsen naar de volgende of vorige foto gaan.
Dat lukt niet met Windows 8. Zou niet weten of het een speciaal programma is die een foto moet openen.

Antwoorden (1)

Als je je afbeelding gewoon opent met de windows fotoviewer dan kan je net als vanouds voor en achteruit door je foto's heen bladeren.
Dan heb ik het wel over de desktopmodus.
Ik draai zelf ook w8 en heb maar gelijk afscheid genomen van de mui.
Alleen al om dit soort ongemakken.