waarom openen youtube filmpjes zich steeds zonder geluid?

sinds vandaag openen alle youtube filmpjes die ik wil afspelen zich zonder geluid.
er komt wel beeld alleen het geluid van youtube staat op 0 bij elk nieuwe filmpje.
dit is zeer vervelend want zo moet ik bij elk filmpje weer het geluid aan zetten

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat t aan mijn laptop lag maar blijkbaar niet. Ik heb het zelfde!
Amadea
10 jaar geleden
Hier idem dito.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hetzelfde hier. je zou zeggen dat youtube iets aan de standaardinstellingen veranderd heeft?

Antwoorden (2)

Dat heb ik ook sinds een dag, dan moet je naar het luidssprekertje gaan, dan komt er een balkje met een streepje dat staat uit, schuif dat terug naar rechts. Dit zou dan opgelost moeten zijn, bij mij werkt het in ieder geval
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een probleempje dat bij Youtube ontstaan is, heeft Google gemeld. Binnen enkele dagen moet het opgelost zijn.
Tot dat moment moet je even op het luidsprekertje klikken en de volumebalk naar rechts schuiven.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
handig om te weten. dank je!