Zet even je geluid af om er zeker van te zijn dat het niet je luidsprekers zijn die raar doen...

Goed,

Een pieptoon (bij het opstarten?) kan een biossignaal zijn. (kijk de handleiding van je pc na)

Getik af en toe kan de harddisk zijn.

Kijk eens met een speciale tool of je harddisk 'klachten' heeft. Bijvoorbeeld acronis drive monitor. Of het S.M.A.R.T. tabje in speedfan. Eventueel opzoeken wat je type harddisk is en kijken of hier 'problemen' mee zijn (die eventueel met een firmwareupdate kunnen verholpen worden).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Daki, Dank je voor je antwoord.
Ik heb gedaan wat je me schreef.
En het ligt inderdaad aan m`n harddisk die af en toe tikt.
Toevallig heb ik vandaag`n firmware update gehad van
Toshiba.En hij doet het nu nog af en toe,bijna helemaal niet meer.
Dus denk ik dat het verholpen is daarmee. Vriendelijke groet AOWster