Is er een handleiding voor overzetten van PC harde schijf naar een externe harde schijf ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou gewoon deze zelfde vraag op google zetten dan krijg je vanzelf allerlei antwoorden

Antwoorden (1)

De beste manier is om hiervoor een omhulsel aan te schaffen. Je kan simpelweg je oude harde schijf hierin steken en via USB aansluiten aan elke computer. Meer info hierover vind je in de bijhorende link. Je hoeft dan niets over te zetten als je niet wil en kan je harde schijf extern blijvn gebruiken. Uiteraard kan je het dan ook overzetten via USB.