hoe vind ik email en wachtwoord terug?

ik heb nog paar emailadressen waarvan ik naam en wachtwoord niet meer wet, alleen de eerste 2 letters, hoe vind ik di allemaal terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ligt er aan of je deze wachtwoorden al een keer hebt ingevoerd.
Als dit het geval is, bij bijvoorbeeld Outlook, zijn deze wachtwoorden te herstellen met programma's zoals deze http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Indien je dit niet hebt, zal je op de webpagina indien het een gratis account is bij het kopje wachtwoord vergeten moeten klikken en de juiste vragen beantwoorden of indien betaald en je kan bewijzen dat het jouw email / account is, dan kan dit waarschijnlijk via de provider gedaan worden.