Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je ""zoom"" onderin de pagina plaatsen? het lukt niet

onderin rechts hoort zoom 100 te staan ,heel makkelijk als je grotere letters wil het lukt maar niet die terug te vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Druk op beeld links boven dan krijg je in en uitzoomen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Over welk programma heb je het? Ik gok maar even dat je het over Word hebt.

Klik met je rechtermuisknop op de statusbalk - dat is de balk helemaal onderin je Word-venster.

Nu kun je de onderdelen van de statusbalk aan- en uitzetten. De onderste twee mogelijkheden heten bij mij "Zoom" en "Zoom Slider" - ik heb de Engelse versie. Bij jou zullen ze misschien "Zoom" en "Zoom Schuifbalk" heten of iets wat erop lijkt.

Hoe dan ook, vind die twee aan, en je hebt ze terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in de taakbalk klikken, maar in het venster van Word! Of heb je het nu over een ander programma? Je vraag is erg onduidelijk - wat je nu schrijft is dat je één of ander programma hebt, maar je wilt niet vertellen welk, waar ergens zoom 100% zou moeten staan.
boven in de balk zit een tekentje met papier en potlood.
( naast het printer teken) als je daar heen gaat kan je in en uitzoomen en komen de % te staan

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is gewoon in internet explorer
(Lees meer...)
14 jaar geleden
voor internet neem ik aan in het balkje waar ook gereed staat? gan in het configuratiescherm naar internetopties klik op geavanceerd onder het kopje toegankelijkheid kun je opnieuw je zoom instellen. suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik Firefox van Mozilla (gratis) als browser. Heel goed en veilig.
Hierbij kun je met control+ of control- in en uitzomen. Erg gemakkelijk. control en 0 geeft weer de basisgrootte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding