hoe kan je ""zoom"" onderin de pagina plaatsen? het lukt niet

onderin rechts hoort zoom 100 te staan ,heel makkelijk als je grotere letters wil het lukt maar niet die terug te vinden

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Druk op beeld links boven dan krijg je in en uitzoomen .

Over welk programma heb je het? Ik gok maar even dat je het over Word hebt. Klik met je rechtermuisknop op de statusbalk - dat is de balk helemaal onderin je Word-venster. Nu kun je de onderdelen van de statusbalk aan- en uitzetten. De onderste twee mogelijkheden heten bij mij "Zoom" en "Zoom Slider" - ik heb de Engelse versie. Bij jou zullen ze misschien "Zoom" en "Zoom Schuifbalk" heten of iets wat erop lijkt. Hoe dan ook, vind die twee aan, en je hebt ze terug.

boven in de balk zit een tekentje met papier en potlood. ( naast het printer teken) als je daar heen gaat kan je in en uitzoomen en komen de % te staan Toegevoegd na 2 minuten: dit is gewoon in internet explorer

voor internet neem ik aan in het balkje waar ook gereed staat? gan in het configuratiescherm naar internetopties klik op geavanceerd onder het kopje toegankelijkheid kun je opnieuw je zoom instellen. suc6

Gebruik Firefox van Mozilla (gratis) als browser. Heel goed en veilig. Hierbij kun je met control+ of control- in en uitzomen. Erg gemakkelijk. control en 0 geeft weer de basisgrootte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100