weet iemand wat er met mijn pc aan de hand is?

Als ik games speel, dan gaat mijn PC uit zichzelf alt-tabben, ook zonder dat ik ergens aanzit, meestal gebeurt dit om de 2-3 minuten, dit maakt mijn gaming experience niet echt leuk :(. Ook heb ik een soortgelijk probleem zonder dat ik een game speel, zelfs nu ik dit aan het typen ben, gaat mijn pc
niet echt alt-tabben, maar wordt de bovenkant van mijn browser een beetje grijs-achtig en dan kan je niet meer scrollen of typen op de website (een beetje het zelfde wat er gebeurt als je de windows-knop indrukt tussen je Ctrl en Alt knop, dan kan je ook niet meer typen en scrollen).
Via een programma genaamd 'system explorer' heb ik de foutcode gevonden die ik zie als ik in een game wordt ge alt-tabbed, of op het internet niet meer kan scrollen.
Hieronder staat deze foutcode.

Fout Bron=Service Control Manager Bericht=Bluetooth Service 124 30000 1 Service opnieuw starten
Fout Bron=Application Error Bericht=Naam van toepassing met fout: BleServicesCtrl.exe, versie: 2.1.1.137, tijdstempel: 0x5231cb10 Naam van module met fout: unknown, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x00000000 Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutoffset: 0x009877b0 Id van proces met fout: 0x12b8 Starttijd van toepassing met fout: 0x01cebbafbe9a6156 Pad naar toepassing met fout: C:\Windows\SysWOW64\Drivers\BleServicesCtrl.exe Pad naar module met fout: unknown Rapport-id: 48696311-27a3-11e3-8ad9-8c89a562bef4

Ik hoop dat iemand met deze informatie mij kan helpen.
Alvast bedankt,
Marty45.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ziet er naar uit dat je Service Control Manager de fout geeft. Probeer naar de klantenservice te bellen van waar je laptop is gemaakt en vraag ernaar. Veel kan je er zelf niet aan doen wat het is een driver.

Hopelijk heb ik je wat meer informatie gegeven

Toegevoegd na 1 minuut:
Het programma wat de fout geeft is BleServicesCtrl.exe

Toegevoegd na 14 uur:
Heb nog ff gezocht en probeer dit

Open Task Manager ---> Services
Click Services button at the right bottom corner
Right click Bluetooth Support Service ---> Properties
In General tab ---> Startup type: select Disabled
---> Service status: click Stop
Click OK
Hope it help, Good Luck