Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is icethea over mijn scherm gegaan. Nu is het scherm kapot. Wat kan ik hieraan doen?

1 derde van mijn scherm zat eronder. Ik heb het met een doekje afgedaan maar dit helpt niet. Er zit nu een soort waas op. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen. Mijn laptop is net nieuw dus ik hoop echt dat jullie een oplossing heben? 1 derde is lichter dan de rest van mijn scherm. Ik zie als ik het scherm uit heb ook allemaal strepen enz. van vocht. Dit gaat niet weg met een doekje.

Ik hoop op zo snel mogelijk reactie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Van een vriend die op een helpdesk werkte hoorde ik ooit dat de succesratio bij de oplossing van drinken over apparatuur bepaald wordt door de hoeveelheid suiker in een drank. Afwachten tot alles is opgedroogd is eigenlijk het enige. De icetea moet je als verloren beschouwen, voor het scherm is er misschien nog hoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn laptop 2 dagen in de rijst gezet. Dit heeft niets geholpen. Mijn laptop is er niet slechter en ook niet beter op geworden.. :( Maar misschien is er nog hoop voor mijn laptop :D zoals u zegt.. ik wacht het af..

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je het beste de winkel waar je de laptop gekocht hebt, kunt opbellen.
Zij zullen er vast een oplossing voor hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem van iemand overgekocht toen hij net nieuw was. weet niet waar hij van komt enz.
Je kan het beste in een emmer met rijst doen omdat de rijst het vocht opzuigt en zo word alle vochtigheid weggehaald, ik hoop dat je scherm beter word!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee. geld dit ook voor het toetsenbord? vandaag merk ik opeens dat de toetsen ook moeilijk in te drukken zijn. dit was gisteren nog niet zo. het is maandag al gebeurd. dus heeft het nu nog wel effect? ik hoop het :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ojaa en hoelang moet hij ongeveer in de rijst denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toetsenbord zal ik ook in de emmer met rijst zetten , ongeveer 10 minuten ofzo , meer kan natuurlijk ook geen kwaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas alleen op dat er geen rijstkorrels in de toetsenbord vastzit
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing