Mijn Wifi verbinding gaat regelmatig van 120mbps naar 45mbps of lager, hoe los ik dit op?

Ik heb een Sitecom Router op het doosje staat 300mbps, ik krijg 120mbps op mijn Notebook en mijn vader krijgt 100mbpss op zijn Notebook , als ik op het internet ga surfen kan hij soms van 120mpbs naar 45mpbs soms lager, dan moet ik me Netwerk verbinding herstellen of zelfs Uit en Aanschakelen bij Netwerkverbindingen, en dat haalt het bloed onder me nagels vandaan...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan ook het kanaal zijn van het wifi signaal. Sinds de komst van WifiSpots van Ziggo zijn er veel kanalen voller gelopen door de nieuwe netwerken. Dit zou dit probleem ook kunnen veroorzaken. Het kanaal wijzigen kan in je router bij de WiFi instellingen. Hoe dit precies moet verschilt met router.

Het kan een probleem met het wifi-signaal zijn. Bekijk de plek van je router, staat deze laag bij de grond zet hem hoger. Staat hij in een hoekje van de kamer, verplaats hem naar een meer centrale lokatie. Ook kan een wifi-versterker uitkomst bieden.

Bronnen:
http://draadloos-internetten.com/vragen-en...

Ik heb een vraag aan jou. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik heb ook vaak dat dat ding rechtsonder in je beeldscherm van 4 naar 3 of zelfs 2 streepjes gaat, en dus de verbinding verslechtert. Dat verschil kan al zijn als de Sitecom 0,5 meter verplaatst wordt. Ik heb dezelfde vraag als jij, en nog een vraag aan jou: Hoe/Waar kun je zien hoeveel mbps je krijgt?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100