Ik wil een contactpersoon van 1,5 jaar geleden terug zien via Skype, hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik heb die contactpersoon verwijderd, maar wil hem weer terug krijgen hoe kan ik dit weer terugkrijgen? Ik heb diegene niet geblokkeerd alleen 1,5 jaar terug verwijderd

Antwoorden (1)

Vraag is, of hij nog aktief op skype aanwezig is ?
zie je hem nog online komen ? zit hij nog in je adressen lijstje ?
hij hij nog een webcam ?
via chat kan je hem nog spreken als ie nog op skype zit
en vragen zijn webcam weer aan te sluien o.i.d

zoniet dan is het toch een kwestie van emailen of bellen facebook berichten ?
om andere mogelijkheden na te gaan
heeft hij bijvoorbeeld nu een gmail email adres ? en jij ook
voeg hem toe aan kringen dat kan je een google hangout beginnen
capthavoc