Soms nadat mijn laptop uit slaapstand komt doet het geluid het niet meer, hoe kan ik dit oplossen?

Als ik mijn laptop dichtklap omdat ik bijvoorbeeld ga eten, doet het geluid het vaak niet maar nadat hij uit slaapstand is gekomen. Dit is gewoon vervelend, want dan moet ik hem opnieuw opstarten en dan had ik hem net zo goed gewoon uit kunnen zetten. Ik weet niet precies welke laptop ik heb, maar het is een zwarte medion met 'akoya' op de achterkant. Weet iemand wat er aan de hand is? (De laptop geeft gewoon aan dat het geluid het doet, dus het geluid staat ook niet uit of zoiets)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Herinstalleer de audio drivers. Wwarschijnlijk zijn de huidige corrupt of beschadigd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat dat de beste mogelijkheid is