Kan je met windows instellen welke programma als laatste moet starten bij het opstarten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoe komen mensen er toch bij ,dat dit "niet kan "? Ik verbaas mezelf hier steeds meer ,over het feit,dat er dingen worden gezegd,die kant noch wal raken,want het kan wél ! In Windows kan eigenlijk alles.. Voordat ik U ga helpen ,wil ik wel vragen of U altijd vóórdat er in het register zaken worden veranderd een goede backup te maken. Start RegEdit en ga naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run of RunOnce of HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run of RunOnce Gebruik om een programma toe te voegen de volgende werkwijze. Ga naar het rechterpaneel, klik op de rechtermuisknop en kies voor New String Value. Voer hier als waarde het pad en de executable in voor het programma dat automatisch moet starten. Groet:Zoekertje

Nee dit gaat automatisch, je kunt wel je opstart programma's beheren met programma's als your uninstaller!

Dit kan wel degelijk maar je hebt er een programma voor nodig, je kan dan ook voorkomen dat sommige programma's opstarten. Dit zijn een paar van die programma´s StartupXpert Arrange startup Startup cleaner Startup manager Quick startup

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100