Is er een makkelijke agenda voor op de Laptop?

Kan er namelijk wel een gebruiken. Voor school gebruiken we namelijk altijd de laptop en ik zou het wel agenda kunnen gebruiken voor op me laptop.

Iemand tips/aanraders. Heb geen outlook etc. dus misschien is er iets on-line.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik gebruik Google Calandar werkt perfect, je kan een herinnerings mailtje instellen etc. Je kunt je agenda synchroniseren met andere mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ook een simpele excel-sheet maken. Is niet een al te groot formaat, en ook offline bereikbaar ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens rond,http://www.essentialpim.com/index.php?r=download

ik heb deze, EssentialPIM3.exe