Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je in google Agenda meerdere afspraken tegelijk?

Ik wil graag in 1 maand meerdere afspraken maken met met de zelfde tijden.. ik werk in ploegen maar ik heb geen structureel rooster dus wat wil ik:

Bijv. januari, 1,2,3,9,16,18,20,21,29 instellen als ochtend dienst6tm14uur
4,5,7,22,24,25,30 als middag dienst.
Een afspraak herhalen is niet haalbaar omdat er geen structuur in zit. wat ik dus eigenlijk zoek is dat ik een aantal data´s kan selecteren (van over de hele maand) en die allemaal tegelijk kan bewerken!?!?

(dus alle achtend diensten tegelijk er inzetten alle middagdiensten etc.. )

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is in Google agenda niet mogelijk voor zover ik weet, het is mij ook nog nooit gelukt. Wel kan je afspraken kopiëren (zie afbeelding).
Dat doe je door het afspraak te bewerken en dan onder "meer acties" kopiëren selecteren. En moet wel iedere kopie opnieuw opslaan dus uiteindelijk scheelt het je niet veel tijd of werk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben naar hetzelfde op zoek.
In Google Agenda is het nooit mogelijk geweest en is dit nog steeds niet. In Outlook (lokaal - voor Office 365) was dit mogelijk in een kalender . Sinds Office 365 ook niet meer. Dus even grote miserie. Van vooruitgang gesproken.
Verder zoeken. Discussie lanceren via de helpdesk? Misschien lukt het op langere termijn!
Erik - Affligem (B)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding