Windows Live Mail werkt niet meer. Hoe nu?

Er is een storing 0x800CCC0F en iets met een Pop3. Wat kan ik doen om de zaak weer aan de praat te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

klik eens op e-mail programma dat de e-mails ontvangt,rechter muisklik en dan onderaan op eigenschappen en onder server en kijk of uw pop instellingen daar vermeld staan,zo niet moet je die daar invullen.Als je de gegevens niet weet of wil controleren of deze juist zijn neem dan contact op met je provider,of zoek de gegevens op op hun website.
Een virus of spyware kan ook altijd zijn,dus laat uw viruscanner ook maar eens werken.
fremar