Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn foto's van mijn laptop naar mijn filmrol op de iPhone?

Ik heb foto's van de pc via itunes overgezet op mijn nieuwe iPhone. De foto's staan nu echter in een map genaamd fotobibliotheek. Ik wil de foto's graag verplaatsen naar de filmrol zodat ik ze kan bewerken etc. Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar je zelf toe mailen en dan de mail openen op je telefoon en alle afbeeldingen opslaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Zet je fotos eerst op itunes. En als je je iphone hebt ingeplugt kan je je fotos op je iphone zetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de app DropBox downloaden dan kun je over al foto's op zetten. je download dropbox op je laptop en je iphone en zet ze gemakkelijk over dropbox kun je ook op internet open en is ook nog eens gratis ik gebruik het al heel lang en is heel makelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing