Kan ik mijn hoesje naar achter vouwen?

Hallo , ik heb sinds kort een hoesje voor mijn Samsung Galaxy S2 plus, het is zegmaar zo'n batterij klepje met zo'n flapje voor over je beeld aan. Maar nu vraag kk me af, kan ik die ook volledig naar achteren vouwen of gaat mijn hoesje hierdoor kapot ? Alvast bedankt !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

geen probleem hoor! ik heb er ook een op mijn Galaxy note en kan gewoon achterover gebogen worden, ik neem aan dat je aan de zijkant wel genoeg ruimte daarvoor hebt en dat het matriaal buigzaam is maar dat kan haast niet anders...