Hoe kijk ik offline een video op mijn iPad?

Ik moet voor mijn werk een film kijken die ik op vimeo kan bekijken. Nu zit ik morgen 5u in de trein maar daar heb ik geen internetverbinding of wifi. Kan ik thuis de video al in het cache laden en als hij helemaal geladen is de film offline bekijken? Of houdt de iPad deze cache maar even vast en heb ik kans dat als ik in de trein zit de video niet meer geladen is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt via Chrome browser een plugin installeren: Flash Video Downloader.
Daarmee kan je van elke website (behalve youtube) de getoonde video downloaden. Dit werkt ook voor uitzendinggemist en voor Vimeo (heb ik net getest).

Voor youtube gebruik ik de website www.keepvid.com

En dan maar hopen dat de iPad die kan afspelen. Android heeft hier geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je via www.keepvid.com een video download kan dat uren duren, ligt eraan of je PC snel genoeg is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download in Mp4 bestand. Dan kan je iPad hem zeker afspelen.
Een film kun je converteren naar ipad formaat met het (gratis) programma Handbrake. Daarna zet je de geconverteerde film in en map die je in Itunes aanwijst als 'film map'. Vervolgens synchroniseren et voila.
paulus811