De Media Player is een programma waarmee u eenvoudig uw muziek beheert en organiseert. Ook het rippen en branden van muziek is een fluitje van een cent. Dankzij een sterk verbeterd uiterlijk en verfijnde zoekopties hebt u altijd uw favoriete muziek bij de hand. Bovendien zet u eenvoudig muziek over op draagbare afspeelapparaten. Alleen bezitters van een Apple iPod hebben pech: Windows Media Player kan daarop niet worden aangesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Start Media Player, druk op de F1-toets (help) en start met lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe functies in Windows Media Player 11
Windows Media Player 11 voor Windows XP biedt u ongeëvenaarde keuzemogelijkheden en flexibiliteit voor uw digitale media. U kunt eenvoudig uw bibliotheken met digitale muziek, foto's en video's op uw computer beheren en uw verzameling overal mee naar toe nemen.