Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent groene letters met twee strepen eronder?

Als ik op internet zit krijgen sommige woorden groenen letters met 2 strepen eronder als ik mijn muis er op houd dan zie ik een site en dat is monstermarketplace.com. wat kan ik hieraan doen?

Toegevoegd na 46 minuten:
dit is mijn probleem wat u boven in het scherm ziet en waar ik mijn muis op houd ik ben er achter gekomen dat het niet monstermarketplace.com is maar het veranderd steeds van site.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat je daar ziet zijn In-Text Advertenties. Automatische programma's doorzoeken de webpagina op zoek naar interessante woorden, en laten dan advertenties zien die met die woorden te maken hebben als je met de muis over het woord gaat (die nu groen en dubbel onderstreept is). In een deel van de gevallen heeft de eigenaar van de website deze code op zijn website geplaatst om geld te verdienen en kun je er zelf weinig aan doen, in andere gevallen heeft je browser (internetprogramma) een virus te pakken waardoor een kwaadwillende jou overal advertenties toont. In het eerste geval zie je deze advertenties alleen op enkele specifieke websites, in het tweede geval zijn dit soort linkjes op alle websites te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dit betekent dat er link naar andere website is of naar andere page .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is eigenlijk een virus, een zgn. browser hijacker. 'Leuke' truuk om je naar een bepaalde website te lokken.

Ik neem aan dat je er van af wilt. Dat doe je als volgt:
http://www.2-removevirus.com/nl/monstermarketplace-verwijderen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ga kijken of het werkt alvast bedankt voor de moeite

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding