is er een tv gids app voor tablet?

Ik wil graag een tv gids 14 dagen vooruit downloaden op tablet. Mijn vaag is dus is er een tv gids 14 dagen vooruit op tablet? Zo ja en welke dan? P.S. Wel Nederlands graag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn excuses dan verder weet ik het niet maar ik moet zeggen dat die gids wel zeer goed is. Succes met verder zoeken!

Antwoorden (1)

Ja gewoon zoeken op TV gids dan de app van mobilepioneers die heeft een nederlandse tv gids app met films 2 weken vooruit !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoelde niet films. Maar ik wou zoeken naar de GTST spoilers van Maandag 2 September die komt vandaag al op tv gids. Van 2 weken vooruit. Maar ik heb er eentje en die liet alleen maar Maandag 2 September s`ochtends zien verder niet.