Wat gebeurt er met het e-mail adres na het verwijderen van je Facebook account?

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn Facebook account verwijderd.
Maar betekend dit ook dat iemand anders op hetzelfde e-mail adres
een nieuw Facebook account kan (her) openen?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de gebruiker inderdaad toegang weet te verkrijgen over het desbetreffende email-adres is het inderdaad mogelijk om een nieuw Facebook account aan te maken. Zoals ik al vermeldde moet de gebruiker echter wel toegang hebben over het email-adres waarmee u zich in het verleden heeft aangemeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet,tenzij je het emailadres zelf opheft zodat iemand anders hetzelfde mailadres kan aanmaken als dat jij nu hebt.