Hoe kan het beeld van de laptop op de tv?

Hoe kan het beeld van de laptop op de tv? ik heb geen rood, wit en gele kabel in laptop en ook geen HDMI ingang...

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb wel een S ingang maar ik weet niet of ik die heb

Toegevoegd na 22 minuten:
ik heb wel een radio waar ik geluid via laptop kan

Toegevoegd na 1 uur:
kan het ook via USB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is niet wat je NIET hebt maar wat je WEL hebt. naam/type laptop/tv of alle in en uitgangen benoemen graag. Vooral VGA(blauw) is interessant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens vertellen welke aansluitingen je op je laptop en tv hebt of noem de naam. Via USB gaat het iig niet.

Antwoorden (4)

volgens mij moet je daar wel z'n kabeltjes voor hebben anders weet ik het ook niet

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een S-video uitgang op je laptop? Hierdoor kun je ook je laptop op de tv aansluiten.

Toegevoegd na 45 minuten:
Als je de s video aansluiting hebt, kun je een speciale kabel kopen. Zie 2e foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jouw laptop wel een extra VGA aansluiting heeft, kun je een VGA naar HDMI kabel, of zelfs upscaler kopen.
De kabel kun je op het internet vinden voor ongeveer 25 euro, de upscaler is veel duurder, maar zal ook een beter beeld kwaliteit leveren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of een VGA naar SCART kabel. Afhankelijk wat voor aansluiting jouw tv heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VGA>SCART of VGA>HDMI kabels bestaan wel maar werken niet zomaar, eigenlijk werken ze alleen onder hele speciale omstandigheden.
Vaak zitten in computers een VGA ingang deze kan je gebruiken om de computer op de tv aan te sluiten het ligt er erg aan welk type TV je hebt wat je ook zou kunnen gebruiken is een hdmi kabel of een S-video kabel
Ga naar de bureaublad instellingen’ van je computer (rechtermuisknop op het bureaublad). Je kunt hier instellen of je van je TV een aparte monitor wilt maken of een kopie van je computerscherm wilt maken. Pak dan je afstandsbediening en schakel de ‘source’ of ‘external inputs’ in op de input die nu binnenkomt vanaf je computer.