Kan ik foto's van mijn iPhone op een andere computer zetten waar geen iTunes op zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het om weinig foto's gaat kan je het natuurlijk op je mail zetten vanaf je iPhone, maar voor grote hoeveelheden weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt me wel op dat zo'n beetje 90% van de antwoorden met een iPhone zijn gegeven :p

Antwoorden (7)

Volgensmij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn iPod kan het wel dan zou iPhone het toch ook moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Sluit je iPhone aan aan die computer.

Ga naar Computer > Iphone van Naam > Internal Storage > DCIM > 800AAA en daar vind je je gemaakte foto's en video's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mail vaak fotos, gaat veel sneller en hoef je je kabel niet voor te pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan moet je een usbstick app downloaden (gratis) dan ziet elke pc het als een usb stick met de foto's erop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me Handig z'on USB stick app. Hoe heet
ie?
Wat ik altijd doe is de foto's regelrecht naar mijn mail sturen. Ik weet niet of je inbox direct gelinkt is aan je iPhone? Dan heb je namelijk de optie bij afbeeldingen om hem te e-mailen. Super handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Mac? Gebruik Fotolader. Staat gewoon in je map 'Programma's'.