wie weet hoe ik hoe ik mijn skype kan laten werken

Ik heb nu al zo n. 2 a3maanden niet kunnen skypen omdat mijn skype het niet meer doet toen ik nog de oude skype had deed die het prima maar oppeens veranderde die in de nieuwe skype en nu iedere keer als ik skype wil openen krijg ik een grijs vierkant en daarbij kan ik drukken op sluiten of rapport. ik heb ze alle twee al geprobeerd heb eigenlijk al alles geprobeerd wat ik maar kon

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
https://support.skype.com/en/?intsrc=client-_-windows-_-6.6.0.106-_-help
Pieter2011
10 jaar geleden
Skype even verwijderen (via Start > Configuratiescherm > Software/Programma's en onderdelen), je pc opnieuw opstarten en het programma weer installeren. Als dat niet helpt, verwijder Skype dan volgens deze instructie: https://support.skype.com/en/faq/FA10634/how-can-i-completely-uninstall-and-then-reinstall-skype-for-windows-desktop

Antwoorden (1)

Je zou systeemherstel kunnen proberen naar een datum van toen het nog wel werkte.
Anders een oudere versie van Skype proberen.
Kijk eens of je rond die tijd een nieuw programma geïnstalleerd hebt en of dat misschien de oorzaak is. Of dat het een firewall probleem is.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet echt de precies de datum van die dag