Er staat een bericht van 245Mb in mijn postvak UIT dat niet verzonden geraakt, maar dat ik ook niet kan verwijderen. Wat nu ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In welk programma?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem! Ik heb een nieuw account aangemaakt. Wie heeft er voor ons een antwoord???

Het beste antwoord

Verbreek je Internet-verbinding op je pc/laptop, start daarna Outlook. Je krijgt een melding of je Outlook in Offline modus wilt gebruiken. Geef daar Ja op.
Verwijder het bericht. Sluit Outlook af, zet je Internet-verbinding weer aan, start Outlook, en zet die van Offline modus naar Online modus.

Toegevoegd na 40 seconden:
(ik ga er even van uit dat het om het programma Outlook gaat)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je Windows live gebruikt moet je even zoeken naar de Storage folders (werk zelf met Engelse versie)en daarna Send items ,daar kun je de mail verwijderen.
10 jaar geleden
Ik heb dit probleem wel eens gezien, altijd bij Windows Mail: de standaard mailclient van Vista. Er is een oplossing voor:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=09F002D9-A140-42A8-99F5-A86F2B7E39F1 (32-bits)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=09DABF39-1E37-46DD-91BC-BE5ABE3F39B7 (64-bits)