Ja, dat is mogelijk. Er moet wel rekening gehouden worden met kosten die je als provider moet betalen voor het leveren van diensten op het huisadres van de afnemer. Dit omdat het transport van het netwerk via een andere provider, zoals KPN, zal gaan.

Zoals bij iedere onderneming is een startkapitaal vaak nodig om de benodigde zaken op te starten.

Je zult daarom ook afspraken moeten maken met leveranciers van modems om aan te sluiten op je netwerk.