ik heb een gejailbreakte Iphone 3gs die ik via itunes heb geupdate , nu kan ik mijn Iphone niet meer activeren kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Even je Iphone restarten.

Aan/uit button ingedrukt houden. Na 10 sec. de home button indrukken. Na 20 sec. los laten beide tegelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
In die 20 sec. moet je het witte appeltje zien. Zodra je die ziet is het gelukt en zal de Iphone opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn de nadelen van jailbreaken
doe dit dus niet of koop nooit een gejailbreakte iphone

meestal doet hij het dan niet meer
en heb je er niks meer aan

je kan altijd nog proberen hem opnieuw op te starten maar als dit niet lukt heb je pech

meestal help maken ook niet omdat hij toch al gejailbreakt is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik niet terug de update van 4.01 downloaden die ik had ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zal moeten kunnen maar hoe dat weet ik echter niet,
mischien even op google kijken zoekterm(en):
terugupdaten iphone
jailbreak iphone doet niet meer alvast succes!
Breng de Iphone weer naar iemand die hem kan resetten. Itunes heeft je Iphone weer teruggezet, met gevolg dat hij het niet meer doet. Hij zal het zeker weer gaan doen, maar hang 'm nooit meer aan de computer. Gevolg van het jailbreaken is dat je geen signaal meer hoort bij bijvoorbeeld What'sapp, Wordfeud en Fiber. je moet die app dus aanzetten. Is wel lekker rustig!