Waar vind ik iets om het scherm van mijn laptop nog donkerder te maken?

's Avonds stel ik mijn scherm op laagste helderheid in. Echter, als alle lichten in de kamer gedoofd zijn vind ik dit nog steeds veel te fel. Ik dacht aan een soort van doorzichtig hard stuk plastiek ter grootte van het scherm dat het licht nog wat dempt, dat ik gemakkelijk aan kan brengen en terug verwijderen. Waar zou ik zoiets kunnen vinden? Eventueel zelf op de juiste grote te knippen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je weet dat dit heel slecht is voor je ogen?

Antwoorden (2)

Veel makkelijker is het een lampje in de kamer aan te laten, dan is het probleem verholpen. Er wordt al jaren aangeraden niet in het donker naar een scherm te kijken, maar een lamp aan te doen. Je scherm is er niet op berekend in het donker te functioneren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet zorgen dat de verhouding tussen de lichtsterkte van je scherm en de omgeving niet te groot wordt, met een lamp los je dat op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan google black downloaden. :-).