Mijn email account is geblokkeerd, zou ik de mailtjes en emailadressen terug kunnen krijgen?

Beste Hotmail,

Ik zit met een groot probleem. Mijn email account is geblokkeerd een tijd geleden. Ik zou graag de mailtjes die ernaartoe verstuurd zijn terug krijgen en de email adressen. Ik heb intensief contact gehad begin van dit jaar met iemand die prostaat kanker heeft en ik kan op geen andere manier aan zijn gegevens komen. En zoals jullie wel begrijpen zou ik echt heel graag hem weer een mail sturen. kunnen jullie mij alstublieft helpen? Het op de normale manier terug krijgen van mijn account (door het beantwoorden van vragen) is tot vier keer toe niet gelukt. Alvast bedankt, Marianne

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan ingewikkeld zijn,mogelijks is je hotmail gehackt:er zijn verschillende mogelijkheden om dit op te lossen,lees in bijgevoegde bron wat de mogelijkheden zijn,je kan bv telefonisch contact opnemen met hotmail:
Contact opnemen met Hotmail. Er is een telefoonnummer dat je kunt bellen via algemene vragen. Hotmail telefoonnummer: 020 - 500 1500. Omdat je account is geblokkeerd, kan het ook zo zijn dat je niet in kunt loggen op het forum. Dit is gemakkelijk op te lossen door een nieuwe Hotmail-account aan te maken waarmee je vervolgens inlogt op het forum van Microsoft om je vraag te stellen.
Link naar het forum: Microsoft forum
fremar