Waarom is mijn youtube account niet geschikt voor live stream?

Ik ben youtube partner en ik heb een goede reputatie geen waarschuwingen en ik heb mijn youtube account met mijn telefoon geverifieerd wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn een aantal voorwaarden waar uw YouTube-account aan moet voldoen wilt u kunnen live streamen. Live streamen via YouTube is tot op heden uitsluitend mogelijk voor YouTube-kanalen met meer dan 1000 abonnees. Daarnaast moet u een paar stappen volgen vóórdat u daadwerkelijk kunt live streamen.

In de handleiding voor Live Streaming-partners wordt het stap voor stap uitgelegd:
https://support.google.com/youtube/answer/2474026?hl=nl