websitebezoek smartphone te traceren via router als browsergeschiedenis telefoon gewist is?

Ik denk dat de vraag de lading al wel dekt.

'Kan via de router, op de vaste PC, nog steeds nagekeken worden welke sites ik bezoek via wifi met mijn smartphone als ik bij afsluiten de zoekgeschiedenis op mijn telefoon heb gewist?'

Aanvullende vraag: Is dit (indien het antwoord ja is) erg makkelijk op te vragen of moet er dan echt met gedownloade programmas etc. gewerkt worden door eventuele 'meekijkers' ?

Ik ben erg benieuwd naar het antwoord.
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat kun je niet zien omdat deze gegevens niet in je router worden gelogd.

Het is echter wel mogelijk. Met een software applicatie kun je de gegevens die via je router lopen 'sniffen' en zichtbaar maken. Iedereen die je een WIFI verbinding aanbiedt kan dit doen.