mijn laptop valt uit als ik meerdere dingen tegelijk doe, zie omschrijving

mijn hp compaq presario laptop val uit als ik veel dingen tegelijk doe, ik krijg dan een blauw scherm met witte letters. weet iemand hier iets op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

ik denk dat je laptop ietswat te weinig intern geheugen heeft en ook geen dual core is. Dual core kan namelijk wel twee dingen tegelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Blue Screen of Death (blauw scherm des doods) is een melding van het besturingssysteem Microsoft Windows dat er iets mis is gegaan wat niet automatisch te herstellen is. Het betekent meestal dat de computer opnieuw opgestart moet worden. De tekst op het scherm bestaat uit witte letters op een blauwe achtergrond. De term wordt meestal afgekort tot BSOD (of BSoD), of wordt blue screen genoemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkgehuuge is te laag.
Op een laptop staan stickers op.
Bij mij is er een sticker daar staat op 3gb ram, dat is het werkgehuugen.
Wat staat er bij jou op ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Werkgeheuge, natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laptops vallen uit als ze overhit raken, zorg ervoor dat de laptop goed gekoeld wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows er af, Linux er op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja dat krijg je ook als je een Compaq hebt, koop een nieuwe betere computer, dus geen Compaq!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Compaq is een prima merk! Uitblazen van stof is belangrijk (kan inderdaad overhit zijn geraakt). Kan je zien wat op het blauwe scherm staat? anders moet je instellen dat je computer niet reboot bij een systeemcrash zodat je de gegevens en foutcodes kan aflezen en Googelen... Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, meestal zijn dit soort dingen niet te repareren.
maar mischien dit wel.