mijn packard bell laptop is uitgevallen, wat is er aan de hand?

hallo,
Ik heb mijn packard bell laptop nu ongeveer bijna 3 jaar. De laatste jaar begon hij steeds minder goec te werken. zo moest hij telken op netstroom en kon ik de laptop dus zonder oplader niet gebruiken, verder is hij ook 2 x uitgevallen. Maar na een paar dagen ging hij weer gewoon en werkte hij.
Maar vorige week ging hij nog een keer uit. Dus ik heb een paar dagen gewacht en dacht dat hij csn wel aangaat. Masr nee, dit keer niet. Hij doet werkelijk helemaal niets meer.
-als ik de oplader in de stopcontact steek en hij dus op netstroom is, brandt het lampje niet.
_als ik op de aan/uit knop druk, gebeurt er ook niets en gaat hij niet aan.
ik heb zelf een aantal dingen al geprobeerd:
-ik heb op in uit knop gedrukt, gebeurde niets
- ik heb de oplader dus in stopcontact gestopt. lampje brandde niet.
-ik batterij uitgehaald en weer ingestopt, gebeurde niets.
-ik he enkele dagen gewacht na de uitvallen.
-ik heb op aanraden, de batterij uitgehaald,oplader in stopcontact gedaan en dan weer batterij er in en gebeurde ook niets.

Mensen, ik weet het allemaal niet meer wat er is. ik hoop echt dat iemand misschien aan mijn beschrijving kan zien wat er misschien ongeveer aan de hand is. Ligt het aan mijn batterij en heb ik een nieuwe nodig? of iets anders?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja het lampje van de oplader brandt wel als ik hem in de stopcontact stop. maar het lampje van de laptop dat dan ook zou moeten branden bij netstroom brant niet. ik hoop dat ik niet heel onduidelijk ben.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je oplader gewoon kapot is. Hij moest telkens op netstroom omdat de oplader steeds slechter ging en nu is hij waarschijnlijk uitgevallen omdat hij gewoon geen stroom meer had en de oplader het niet uit het stopcontact haalde omdat hij kapot is. Als je nog garantie hebt kan je naar de winkel gaan of anders gewoon vragen of zij weten wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk kan het een snoerbreuk zijn in het lichtnetsnoer of achter dat haakse stekkertje wat je in de laptop steekt. Zet er maar eens een ander lichtnetsnoer aan en/of frummel maar eens wat met dat haakse stekkertje. Meestal zit daar de breuk of kortsluiting in. Dat is mij ook al een paar keer hier gebeurd.