Waar is een site met alle vlaggen van de wereld?

Vind er wel meerdere, maar dat zijn vaak kleine en niet de juiste vlaggen. Heb het nodig voor een soor schema dat ik maak in excel, echter vind maar niet het juiste formaat, zijn vaak te klein en als je ze dan vergoot zien ze er niet meer uit. Moet ongeveer net zo groot worden als vier à vijf excel regels.

Alvast bdankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

misschien heb je iets aan deze site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet alle vlaggen staan hier, pakistan bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.vlaggen.com/vlaggen_internationaal.php?main=1&sub=8

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.flagchart.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn collectie grotendeels van Wikipedia gehaald, die zijn gemiddeld zo'n 500 pixels hoog - dan moet je meestal inkrimpen, maar dat werkt fijner dan opblazen.

Mocht je willen, kan ik ook het mapje wel mailen. Bevat alle landen op dit moment, plus nog een 300-tal regionale vlaggen. Dan moet je even een e-mail adres per PM zenden. 't Is een mapje van zo'n 14 MB, dus dat moet - al dan niet gezipped - geen probleem zijn.