Hoe kun je smileys in een Word document plaatsen?

Ik weet er twee, nl :) en :( dus een lachend en een somber gezicht. Maar zijn er nog meer van die codes die ik kan gebruiken voor andere smileys in Word, of zijn dit de enige twee die er standaard in zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In ieder geval ook nog eentje met een recht mondje :|

;) knipoog :P tong :D lach (*) kont ()-() borsten en ga zo maar door Toegevoegd na 3 minuten: (^_^) japanse smiley

Je kunt de knipoog gebruiken ;-) De tong uitsteken :P of :-P Knipoog met tong eruit ;P Verontwaardigd ^^ Alt + 1 = ☺blij gezichtje Alt + 2 = ☻bloend gezichtje Toegevoegd na 33 seconden: bloend moet zijn blozend

Of, als ik mijn lenzen weer eens een dagje uitlaat: B) (brildragende smiley). :'( (huilende smiley) (hmmm.. klinkt raar huilende smiley...)

Invoegen > Symbool > Tab symbolen > Kies lettertype b.v. TNR > zoek een smile symbool > Controller tekencode (b.v. 263A+Alt+X) of maak een Alt-toets code aan > Invoegen Voortaan gebruik je de Alt-toets combinatie om een smile in te voegen.

Volgens mij bedoel je de smileys die door autocorrectie automatisch van :) in ☺ omgezet worden? Nee, meer van die auto-smileys zijn er niet. Maar voor de samengestelde variant gebruik ik ook vaak }, [, 8 en \ Als in }:-[ , :-/ en 8-|

je moet de emoticons van internet downloaden bijvoorbeeld, en via word via het afbeelding keizen opslaan, dan kan je zelf ook grootte bepalen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100