Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe los ik mijn spotify probleem op?

ik heb een probleem met spotify.

Ik heb een account gemaakt op mijn pc en gekoppeld met facebook. ik heb afspeellijsten gemaakt mensen gevolgd enz. en de 48 uur proefperiode genomen op mijn ipod

gister heb ik een nieuw account gemaakt die nu ook ineens met facebook is verbonden (nieuw account gemaakt om nog eens 48 uur proefperiode te krijgen)'

Nu weet ik niet meer hoe ik kan inloggen op mijn 1e account.
Ik ben er achter gekomen dat mijn account nu zo heet : 1153370253
en mijn 2e account heet nu zoals mijn Facebook naam plus de foto van Facebook.

hoe kom ik weer op mijn 1e account en verweider ik het 2e account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Zie bron voor instructie voor het verwijderen van de huidige Facebookkoppeling. Erna kan je proberen in te loggen met je 1153370253 account via de facebookkoppeling, alhoewel ik moet zeggen ik twijfel of het nog gaat werken. Anders moet je contact opnemen met Spotify.

Je account werkelijk verwijderen (in ieder geval de 2de) kan je doen via Customer support, dus helpdesk van Spotify.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb spotify 2 x gemaild met mijn probleem 2x een automatich engels bericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daar staat in...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi There, Thanks for contacting us at Spotify, how are you today ? Welcome along, its great to see that you are now part of the big Spotify family, but don't leave us just yet! We are a very friendly bunch, some say fun, some say crazy, but we are always here if you need any advice, from helping you make new playlists or suggesting up and coming exciting new features. You maybe not aware that there is so much more to Spotify, it can be installed on several devices at once, you can save mobile data usage by using Spotify playlists in off line mode, and there is the whole social connection with friends, allowing you to share you favourite track or playlist, I have made you a playlist I hope you like it. http://open.spotify.com/user/1142384316/playlist/4hLNiaAYSL3spCP8f4IeIV To really get the full experience of Spotify you should sign up for the free premium trial, this automatically initiates a recurring payment, but you can cancel it right away and still keep the premium subscription for 30 days. Click the link below to sign up for the free 30 day trial. https://www.spotify.com/nl/freetrial/ Let me know what you decide. Mark | Customer Service Advisor @ Spotify This e-mail (including any attachments) may contain information that is confidential and/or privileged. It is intended only for the recipient(s). If you have reason to believe that you are not the intended recipient of this e-mail, please contact the sender immediately and delete the e-mail from your computer.
ref:_00DD0pxIW._500D0QqfCO:ref
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi there, Thanks for getting in touch. Here's what we got from you:
Account en inloggen
Ik kan niet inloggen op Spotify Hallo Spotify, Ik heb een probleem met spotify en Facebook login.
Ik heb een account gemaakt via Facebook onder het emailadres: rienkdegroot@live.nl .
Ik heb mijn emailadres op Facebook veranderd naar r-ienk@outlook.com. eergisteren wou ik alleen voor mijn Ipod een apart account dus heb ik die aangemaakt.
Naam: r-ienk
Email: kippofullofficial@gmai.com
die is nu ineens ook verbonden met mijn Facebook account. dus nu kan ik alleen op het account r-ienk komen. maar op het eerste account (rienkdegroot@live.nl) heb ik al mijn afspeellijsten volgers en favorieten.
ik kan daar niet meer opkomen en mijn naam daarop is nu een nummer geworden 1153370253. Dus ik wil toegang op het account van rienkdegroot@live.nl die nu 1153370253 heet. het account van kippofullofficial@gmail.com moet verwijderd worden. ps: het account rienkdegroot@live.nl is in Frankrijk gemaakt met vriendelijke groet Rienk de Groot rienkdegroot@gmail.com
r-ienk@outlook.com
rienkdegroot@live.nl
kippofullofficial@gmail.com If you have a question about Spotify, your first stop should be the Spotify Community http://community.spotify.com/ for support from other users. This is also a great place to read up on any company updates that might affect your service as well as posting your own ideas and feedback. Then check out our Help pages http://support.spotify.com The FAQs contain solutions to the most common queries and guides on how to use Spotify's features. You can also now follow or Tweet our Spotify Customer Service Team @Spotifycares for all things Spotify. We're sure that these solutions will help you with your query. Remember that we'll keep you in the loop on any major service updates via our Twitter:
https://twitter.com/spotifystatus @Spotifystatus Kind regards,
Spotify Customer Service Team
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuw Spotify account :D
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing